7 Şubat 2014 Cuma

DİKİŞ KUTUSU

İnternette görüp beğendiğim ahşap ve cam boyamaları kendi çabalarımla öğrendim .daha sonra gelen istekler neticesinde başta masraflarımı karşılamak için aldığım siparişler şimdi ek gelir kaynağım oldu.
ttps://www.facebook.com/pages/Hatice-Aydıngöz-Design/1463268830564824?ref=hl internet sayfamda yaptığım işleri sergiliyorum ama blog sahibi olmak uzun zamandır isteğimdi.
şimdilik kendi kendime yazıyorum ,okuyorum her halde yazılarım gören yaptıklarıma yorum yazan benimde arkadaşlarım olur.




bu kutudan yapmak isteyen arkadaşlarım için dekopaj resmini de ekliyorum.

2 yorum:

  1. merhabalar.çok güzel olmuş elinize sağlık.Bende sizin gibi yeniyim.Blogunuzu takibe aldım bile.Banada beklerim.
    http://hobiligunlerim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim .Hoş geldiniz ilk misafirim sizsiniz galiba.

    YanıtlaSil